arkas

Kalite Politikamız


 

KALİTE SİSTEMİ POLİTİKASI
Arkasair, etkin ve sürekli gelişen kalitesi ile dünyanın her yerinde anılan bir hava taksi işletmesi olma ilkesini benimsemiştir.
Arkasair olarak ileriye doğru planlanmış, uygulanan, kontrol edilen ve sürekli iyileştirilen kalite yolculuğuna çıktığımızın bilinciyiz.
 
Arkasair;

  1. Günümüz havacılık sektöründeki gelişimleri takip eden,
  2. Hizmet kalitesini çalışanlarına kattığı eğitimlerle pekiştiren,
  3. VIP hizmetini geliştiren,
  4. İş süreçlerini müşteri odaklı ve hedeflerle yöneten,
  5. Havacılık ve ilgili diğer kurallara her zaman tam uyumlu,
  6. Sürekli iyileşme felsefesini benimseyen, bir Kalite Yönetim Sistemine sahiptir.

Sistemin bu önemli unsurlarını çalışanlarına sürekli eğitim ve bilgi paylaşımı ile şirket kültürü olarak aşılayan öncü bir uluslararası hava taksi şirketidir.
 
KURUMSAL GÖREVİMİZ (MİSYON):
Kıtaların birleşme noktasında, hava taksi ulaşım ihtiyaçlarını karşılamak ve hedeflerine güvenle ulaştırmak için kurumsal yapımızı (teknolojik, ekonomik ve kültürel) yolcularımızın hizmetine sunmaktır.
 
ÖZDEYİŞİMİZ:
YOLCUNUZUN EMNİYETİ ve KONFORUNUN ARKASında BİZ VARIZ. !!
 
BAKIŞ AÇIMIZ (VİZYON):
Sadece Türkiye’de değil, Ortadoğu, Rusya ve Avrupa bölgesinde hava taksi hizmetinde ilk aranan isim olmak.
 
HEDEFLERİMİZ:

  1. Yolcularımıza hem uçuş emniyeti hem de rahat ve konforlu bir ortam sunmak
  2. Uçaklarımızın bakımlarını en yüksek seviyede yapmak
  3. Uçuşlarımızı, yolcularımızın talep ettiği zamanda ve talep ettiği havalimanına, güvenle yapmak
  4. Yolcularımıza uçuş süresince isteklerine uygun ve özenli ikramda bulunmak
  5. Yolcularımıza, verdiğimiz hizmetin her safhasında, özel ve önemli olduklarını hissettirmek

 

 
 


arkas
arkas
arkas